UPPDRAGSANSVARIG LIVIHOP

Uppdragsgivare:

Om dig

 

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från assistansbranschen. Du har tidigare haft en administrativtjänst och trivs med att vara spindeln i nätet. Har du erfarenhet av arbetsmiljöfrågor, socialdokumentation, LSS och personalfrågor är det meriterande. Som person är du positiv, driven och kommunikativ. Du kan planera och strukturerar dina arbetsdagar på egen hand men samtidigt samarbeta med dina kollegor. Stundvis kan det vara mycket att göra i rollen som kundansvarig, vilket är någonting du motiveras av. Du är duktig på att knyta kontakter och har ett genuint intresse för människor. Har du nära till skratt och glimten i ögat så kommer du trivas hos oss! -Erfarenhet av tidrapporteringssystemet Aiai är meriterande. -Goda kunskaper i Officepaketet. -Flytande språkkunskaper i svenska. -Körkort är ett krav.

 

Dina arbetsuppgifter

Som uppdragsansvarig har du daglig kontakt med uppdragsgivare och assistenter. Du ansvarar för social dokumentation, budget, tidrapportering, schemaläggning, rekrytering och fungerar som en länk mellan uppdragsgivare, assistent och arbetsledare. Du ser till att det dagliga arbetet fungerar i samråd med uppdragsgivaren och arbetsledaren i gruppen. Vidare skickar in räkningar, kontaktar myndigheter och rapporterar till ekonomiavdelningen. Du arbetar med LSS, socialdokumentation och personalfrågor. Tjänsten innefattar även en del besök hos uppdragsgivare.

Övrigt

Lön

Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid. Vi tillämpar individuell lönesättning.

Anställningsvillkor

Tjänsten är ett vikariat m med möjlighet till heltidsanställning med 6 månaders provanställning. Vi arbetar kontorstider med möjlighet till flextid

Kontaktinformation

Jonny Burman

Jonny.burman@livihop.se

010-150 72 27

Allmän info:
Yrke:
Uppdragsansvarig
Antal platser:
1
Ort:
Södermalm
Kommun:
Stockholm
Publicerad:
2017-11-10
Sista ansökningsdag:
2018-02-28
Arbetstid:
Heltid
Varaktighet:
Vikarierat
Lön:Månadslön, vi tillämpar individuell lönesättning.